“Blistavko” Agencija za čišćenje, je profesionalna agencija za čišćenje unutarnjih i vanjskih prostora.
Klijent
Blistavko Agencija za čišćenje
Datum
13 siječnja, 2022
Primarni cilj projekta bio je ostvariti dotok novih klijenata svaki mjesec, te ispraviti posljedice pada u potražnji za uslugama čišćenja nakon ljetne sezone.
Naš cilj ostvarili smo koristeći oglase na Google tražilici. Atraktivni oglasi s preciznom porukom omogućili su nam da ostvarimo inicijalne konverzije. Kroz period od 3 mjeseca kampanju i oglase smo neprestano optimizirali i tako smo uspjeli smanjiti cijenu konverzije za 4 puta u odnosu na inicijalnu.
Kao i svaki projekt, započeli smo inicijalnim sastankom gdje smo ustanovili potrebe klijenta. Nakon sastanka saželi smo plan prema kojem izrađujemo kampanju, optimiziramo stranicu i definiramo konverzije.
Prvi korak: Optimizirali smo postojeću web stranicu sa prigodnijim bojama i vizualama, te dodali značajan broj poziva na akciju. Naslovna stranica je jedan od ključnih elemenata za konverziju korisnika Vaše stranice, pogotovo sadržaj koji se prikazuje prilikom samog ulaska na web stranicu. Veliki dio korisnika zaključuje na prvi pogled, što zahtjeva pažljivo biranje elemenata i poruke koju prenosite posjetiteljima.
Drugi korak: Povezivanje potrebnih alata za praćenje i oglašavanje. Kombinacijom Google Analytics-a i Google Tag Manager-a, stranici implementiramo kodove za praćenje kretanja korisnika i izvršavanje konverzija. Ta dva sustava su osnova svih budućih analitika vezanih za web stranicu, te dobre postavke u početku su važne za kvalitetnu analitiku. Google Ads nam omogućuje izradu i plasiranje oglasa na Google tražilici i u ovom slučaju bilo je potrebno izraditi “search” kampanje, tj. oglasi koji se prikazuju na tražilici. Napravili smo istraživanje ključnih riječi i demografije publike u istom alatu te taj postupak smo ponavljali svaka 2 -4 tjedna, dok se kampanja pokazala stabilnom.
Treći korak: Praćenje rezultata i daljnja optimizacija. Kada se kampanja stabilizirala, tj. graf pregleda i konverzija postane više linijski, krenuli smo optimizaciju budžeta. Prilikom optimizacije budžeta korisnika uvijek pitamo: “Želite li više klijenata ili manji ulog u kampanji?”. Jer optimizacijom upravo to postižemo, za manji ulog više klijenata ili isti broj klijenata za manje novaca. Naravno te oscilacije se kreću u iznosima od nekoliko %, ali 1% od od milijun je 10 000.
Naravno, nakon sezone je broj posjetitelja drastično pao, pa se uočava drastičan porast za razdoblje od 11. mjeseca
Od 11. mjeseca pa do kraja 2021. godine je zabilježeno 30% konverzija u odnosu na sezonu, uz limitirani budžet
10% korisnika je konvertirano u stalne klijente