KOTA CONSULTING prvenstveno se bavi izradom i provedbom projekata financiranih iz EU fondova, financijskim i bankarskim savjetovanjem.
Klijent
Kota Consulting
Datum
08 listopada, 2019
Poduzeće Kota Consulting bavi se financiranjem projekata iz Europski fondova te ostalim uslugama vezanim uz uspjeh u poslovanju kao što su izrada studija isplativost i izvodivosti, financijske analize i savjetovanja te poslovne edukacije.
Zadatak je bio izraditi informativnu web stranicu s naglaskom na mogućnost kontakta. Uvjeti su bili web stranica po pristupačnoj cijeni te brza izrada. Sadržaj je dostavljan u više navrata. Cilj sadržaja je bio u nekoliko segmenata detaljno objasniti čime se sve poduzeće bavi te tko su članovi njegovog tima.
Prvi korak je bio odabrati predložak web stranice koji odgovara potrebama Kota Consulting poduzeća. Pregledali smo predloške iz kategorije “business” i odabrali smo tri kandidata te ih poslali poduzeću na reviziju. Potom smo u suradnji s Tanjom odabrali konačni dizajn web stranice.
Sljedeći korak zahtjeva dodatno uređivanje predloška web stranice, gdje smo prilagođavali header, footer, raspored elemenata na svim stranicama i kontakt formu. U headeru smo izradili poveznice za navigaciju kroz web stranicu te dodali elemente branda poduzeća, a u footeru smo uklonili nepotrebne elemente. Kontakt formu smo popularizirali sadržajem prilagođenim njihovim potrebama i povezali je s mailom poduzeća koristeći FormSpree web aplikaciju.
U konačnici smo dodatno dizajnirali stranice usluga koje pružaju. Za izvršenje navedenih koraka komunikacija s Tanjom je bila neophodna.
Kako bismo ovaj projekt priveli kraju bilo je potrebno napraviti nekoliko koraka. Prvi korak nakon unašanja sadržaja bilo je neophodno proći kroz cijeli dizajn web stranice i optimizirati elemente za sve velićine uređaja. Počevši sa rezolucijom za stolna računala pa sve do rezolucije prijenosnih računala. Nakon što smo podesili elemente za rezolucije stolnih računala i laptopa potrebno je isti proces primjeniti na rezoluciju za tablet i mobitel. Prilikom optimizacije koristmo više “responsive” mjerne jedinice od samih pixela, neke od kojih su: EM, %, REM, VH i VW, ovisno o potrebama dizajna.
Sljedeći korak nakon optimizacije elemenata je optimizacija SEO-a. Kako bi korisnici organski, bez plaćanja oglasa, mogli lakše naći Kota Consulting web stranicu, potrebno je sadržaj iste prilagoditi za pretraživače. Neke od metoda koje koristimo za optimizaciju sadržaja su: On-site SEO optimizacija, Off-site SEO optimizacija, korištenje ključnih riječi prilikom izrade naziva i meta podataka svake zasebne web stranice te optimizacije raznih elemenata web stranice kao što su: naslovi, slike, tekstovi i razne poveznice unutar ili izvan stranice.
Nakon što smo završili SEO optimizaciju, stranicu smo plasirali na internet.
Web stranica dizajnirana u skladu modernih standarda.
Bez obzira na uređaj, stranica će biti prikazana kako bi ju korisnik mogao bez problema koristiti.
Optimizirana web stranica za konverziju korisnika.